Personal + Character Info
IRL name - Midhat karic
IRL age -19
IRL location -Ödeshög sweden
Occupation - Arbetslös WTF
net connection speed - 8mbit/s
Char name - Midhat
Char race -Night elf male
Char Class -Rogue
current guild -någon ny startad.. blev invitad för hade ändå inget bättre för mig.
previous guild/s -INGET.
link to profile
Equilibriums raid times are 19:00-23:00 Sunday-Thursday. what times are you available? - Hmm alla daggar typ. om jag inte är söker jobb eller med bruden /krogen med polare inte så ofta men de händer.
how many hours a day do you play and how many days a week usually -hmm de blir riktigt mycket i bland .. beror på om jag är suger lirar jag från typ 2 till 04.00 i bland beror på..
do you know anyone in Equilibrium atm (this will be checked) -Hmm nej inte någon jag snackat mycket med. men snacka med mirror en gång.
understand Swedish (typed and spoken)? - ofc
have ability to use vent 3.0.4? -yeep
Experience
WoW Classic raid experience (furthest on boss you did) -inga
WoW tbc raid experience (furthest on boss you did) -ssc /tk /mh /bt trash i SWP
WotLK raid experience (Furthest boss you have done) -
/played on this char -136 daggar.
how long have you played wow -sen 1 i gymnasiet.
If we recruit you...
why do you want to join Equilibrium? -Ni verkar vara ett bra social guild. som progressar snabbt. spelar en del HC's /raids med en del members ass snälla bra dps. aah
What do you want from being part of Equilibrium? ja att ni har de roligt skämtar är sociala. en raid spot då och då.
Your class
Level 80 spec (please provide a link to the exact build not just some numbers)
Why have you chosen this spec as best for WotLK? Ja jag har daggers för spelat sen 70 med dem.. gillar Mutilate som fan. de roligt hatar svärd. mina dagger suger nu. men hoppas på att få bättre mer dps mer damge
What is your currant realm -spelade på ragnaros flytta hit för Cremato han spela här min IRL homie.
Why do you want to leave your currant realm - lämnade shiten ett par veckor sen.
tack för mig hoppas jag får en chans. ni verkar vara super sköna människor . <33