Personal + Character Info
IRL name - Filip Persson
IRL age - 19
IRL location - Laholm Halland
Occupation - Student
net connection speed - 8 MB
Char name - Trucido
Char race - Human
Char Class - Priest
current guild - Ingen
previous guild/s - Aurora
link to profile - just nu är har jag sockat mitt delade gear som holy, eftersom det har varit min mainspec, men går ju lätt att ändra.
Equilibriums raid times are 19:00-23:00 Sunday-Thursday. what times are you available? - Kan inte Måndagar eller Onsdagar, sen kommer det förmodligen en dag varje helg som jag inte kan vara med på. Jag spelar handboll, så de e träningar och matcher som ställer till det.
how many hours a day do you play and how many days a week usually - Nästan varje dag, förmodligen blir det väl 2-3 timmar i snitt per dag men det varierar ganska mycket.
do you know anyone in Equilibrium atm (this will be checked) - jag har faktiskt inte kollat så noga, men har inte förmodligen spelat med en hel del och det hjälper väl förhoppningsvis lite.
understand Swedish (typed and spoken)? - Tror det...
have ability to use vent 3.0.4? - Ja
Experience
WoW Classic raid experience (furthest on boss you did) - Spelade inte pre TBC
WoW tbc raid experience (furthest on boss you did) - Någon boss i SSC förmodligen
WotLK raid experience (Furthest boss you have done) - Har tagit alla bossar förutom en i 10 man totc och en boss i totc 25, Auriaya i ulduar 25
/played on this char - 16 dagar på level 80 och 40 dagar över hela
how long have you played wow - nästan exakt två år
If we recruit you...
why do you want to join Equilibrium? - Vill raida dom högsta instanserna, och vill gärna spela som shadow, har kört holy i alla andra guilder jag har varit med i, har nästan lika bra gear som shadow så det hade varit roligt.
What do you want from being part of Equilibrium? Hjälpa guilden att progressa.
Your class
Level 80 spec (please provide a link to the exact build not just some numbers) Kolla armory, förmodligen så vet ni väl hur man gör
Why have you chosen this spec as best for WotLK? Jag har läst på ett antal forum och resonerat mig fram till den bästa speccen för att göra mest dps. Jag trivs best med denna speccen därför funkar det bra för mig.
Explain any unorthodox talents you may have chosen. Nja typ Inned focus skulle det väl vara i så fall. Men den är mest för att fullfölja min spec.
Only do this part if you have switched your main
Old main Char name -
Char race -
Char class -
/played on it -
reason for switching -
Only do this part if you are migrating to join us
What is your currant realm -
Why do you want to leave your currant realm -
Why do you wish to come to Frostwhisper-
Additional
Anything you would like to add? Nej, tack för att ni läst